zondag 3 april 2011

Gisterenavond

was ik uitgenodigd bij vrienden C. en B., als bedanking voor de hulp bij hun verbouwingen in de koudste weken van afgelopen winter.
Ik deed niet meer dan de "afbrekers" een pot verse soep te brengen. Zo lief dat ze me toch uitgenodigd hadden!
Daar hoorde toch een cadeautje bij... slabben met mouwtjes, iets wat bij onthaalmoeder C. altijd wel van pas komt!













Het resultaat van hun verbouwingen is trouwens schitterend en het werd een gezellige avond!

2 opmerkingen:

  1. De max, die wil ik ook wel eens uitproberen. Want mijn buitenproportionele slab die ik de vorige keer maakte, kon toch wel beter.

    Heel mooi gelukt en een mooie applicatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis toch een goed patroontje he ;-)
    Heel schoon applicaties!

    BeantwoordenVerwijderen