maandag 18 april 2011

Tis zover...

ofte, 50 volgers, mn giveaway is een feit!

Dit heb ik in de aanbieding voor jullie: een magazinehouder.
Wat moet je doen wil je die winnen?
Heel eenvoudig, hieronder een reactie laten, tegen ten laatste 26 april middernacht. Volger worden, is altijd leuk, maar hoeft niet.
In de loop van 27 april wordt de winnaar bekendgemaakt.
(En oh, voor de bloggers onder jullie, een vermelding op je eigen blog zorgt voor een extra kans!)

50 volgers, 24 dagen aan het bloggen, pagina 1037 keer bezocht, lezers uit België, Nederland, Duitsland, Spanje, Griekenland en de Verenigde Staten... dankjewel allemaal!!!
Dikke kus!


45 opmerkingen:

  1. Wauw, wat doe je dat goed, 50 volgers in een maand! Je hebt dan ook een leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, ik doe graag mee met je give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk. Ik wist echt niet wat ik moest verwachten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja! Ja! Schrijf me maar in! En krijgen we die leuke boekjes erin er dan ook bij? Op naar de 100 é nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe zeeeer graag mee meid! En 50 volgers is een maand, waaw!

    Ik zet een linkje op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, het volger worden wil precies maar niet lukken met mijn computer, maar hoop van toch te kunnen meedingen naar deze give away want dit zou zeker niet misstaan in mijn nieuwe interieur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo!

    hier is mijn blog

    www.marie-lu-devos.blogspot.com
    heel erg leuk ik doe graag mee!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee ! 27 april is de verjaardag van mijn kleinste spruit dus het moet mijn LUCKY DAY worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor! Ik doe graag mee!
    Barbara L.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super, ik doe mee! En zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, prachtkado, ik doe mee!!! Ik volg je al en zet een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, wat een superhandige en mooie giveaway! ideaal voor mijn overal-rondslingerende-tijdschriften!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe graag mee, ik zet ook meteen linkje op mijn blog.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, origineel en handig! Linkje staat al op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Origineel en mooi gemaakt, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Ik doe graag mee; en zet op mijn lekkerbekkenblogje een link

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele mooie give away. ik doe zeker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Graag kandidaat! En ik zet een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dikke proficiat met je 50 volgers!! Ik doe graag mee met je give-away!! nog veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, ik ga er ook voor! Heel mooi en super, zoveel volgers al!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd met je 50 volgers, en dat er nog heel veel mogen volgen! Ik doe graag mee, want die tijdschriftenhouder ziet er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat 'n mooie magazinehouder! Niet echt iets voor mij, maar daar kan ik zeker mijn zus blij mee maken, dus doe ik graag mee voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mollie, veel volgtijd heb ik niet, moa je doet het super! kuske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooimooimooi, en proficiat met je 50 volgers, t zijn er meer want ik volg ook niet officieel, maar snuister toch graag af en toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke creatie! Ik ding graag me naar dit prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee! Perfect voor ons nieuwe huisje... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Héél tof ... eens iets anders
    Ik wil je graag volgen en ding natuurlijk mee voor the give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hier ook iemand die graag mee wil doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben fan, dus ik doe ook graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. 't is gelukt!!!!!
    Zo'n sjieke magazinehouder wil ik ook!! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  32. waw nice zeg, proficiat met je volgers en ik volg nu ook officieel!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. uiteraard doe ik mee! ge zij goe bezig ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja leuke achtergrond!! Ik laat de give away even aan me voorbij gaan, tijdschriften belanden hier altijd op stapels en dat zal niet veranderen denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Amaai, dat ziet er leuk uit. Ik doe ook graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hey hey !!
    eindelijk is het me gelukt om je te volgen...
    pfft !! nu blijf ik op de hoogte van alles ;-).
    en uiteraard wil ik wel meedingen naar jouw weggevertje ! nog net op de valreep... hihi

    BeantwoordenVerwijderen