dinsdag 24 mei 2011

April 1990...

toen werd dit lief en broos (poppen?)servies in een krant gewikkeld.
Vandaag, 21 jaar na datum, zag het weer zonlicht tijdens een groots tuinhuis-opruim-ik-vul-liever-het-containerpark-moment.

Hoe het ooit in mn tuinhuis beland is? Ik zou het niet weten.
Heb ik hiermee als kind ooit gespeeld? Opnieuw, ik zou het echt niet (meer) weten.

Een koffiekranske organiseren is niet echt mijn ding, ik ben meer mojito-kranskes-type :-)
Dus stel ik mezelf de vraag... Wat doe ik er mee? Veel (geld) zal dit wel niet waard zijn. Behalve emotioneel misschien, mocht ik me tenminste kunnen herinneren hoe en wanneer het ooit in mn bezit is geraakt. (morgen toch maar eens informeren bij de mama)
Van het containerpark heb ik het vandaag gespaard. Kringwinkel? Iemand interesse, al dan niet in een geweldige ruil?
-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen