zondag 1 mei 2011

Cerisier Blue...

 

Met paspel, maar nutteloos eigenlijk, want da ziede toch nie :-)






Jeetje, ik heb gesukkeld met de rits, het kwam maar niet goed! Precies of ik had het nooit eerder gedaan. Na wat gevloek op mezelf (en op de rits) heb ik ze er volledig uitgezwierd, even buiten gaan herbronnen en een nieuwe poging ondernomen. Zonder probleem :-) Eind goed, al goed!
Happy me!

Dat was gisteren...

Vandaag, das een ander verhaal!
Burdapatroon 7828, zwarte tricot en stress.
Het zou makkelijk moeten zijn, is het ook, behalve de bovenste voorpanden! Enfin, het is niet zoals het zou moeten zijn, maar het zit in elkaar.
Mooi! Maar niet voor mij... Tricot tekent te veel af, zeker naar mn te-veel-buik-gedacht :-)
Ik mag er dan al 4 kwijt zijn, nog zeker 4 te gaan voor u me hier in zal zien buitenkomen. Alweer een motivatie om verder te doen :-)









Het is er uiteindelijk ook van gekomen om naamlabeltjes te bestellen.
Maar daarover later deze week (als ze toegekomen zijn) meer!

7 opmerkingen:

  1. Oh, dat is toch een schoon stofke van Petit Pan he! Ik zat al te wachten op het eerste rokje daarmee in blogland :-). En dat paspeltje ziet ge misschien niet, maar het gedacht alleen al maakt het fijner om te dragen vind ik :-). Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik vind een paspel ook niet nodig. Mijn t-shirts zijn altijd langer en 't is weer enkele extra mm buikomtrek die je erbij steekt …

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Paspel is wel leuk. Ik heb is een paspel gemaakt onderaan de rok op zo'n 10 cm van de zoom. (foto: zie mijn blog)Vond ik ook wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof rokje!!
    Ik ga binnenkort ook leren om rokjes te maken en had ook al zo'n voorbeeldje uitgeprint... Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was op vakantie, en zie dat je het burda patroon van het kleedje ondertussen al gevonden hebt. Mooi gedaan! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen