donderdag 26 mei 2011

Hopeloos...

te groot zal dit kleedje voor metekindje T. zijn, vrees ik toch.
Ze is nu 14,5 maand en nog volop ik de kruipfase.
Ik maakte het in maat "18 maand"... in de veronderstelling dat ze binnen 2 maand zeker rondhuppelt en het kleedje dan schoner zal vallen.
De onderkant moet nog ingenomen worden, daar zit niet direct een probleem.
De armsgaten daarentegen, lijken me gigantisch. Gelukkig is het een eenvoudig patroon en valt ook daar wel, hmm, een mouw aan te passen :-)



En toch, ik ben er content mee. Een eenvoudig schoon kleedje, hier gevonden.

Edit: het kleedje is idd vééééél te groot. Om u een idee te geven, het nichtje van metekindje T. was er op bezoek, ik liet haar het kleedje aandoen en het past haar perfect, maar u moet weten... O. is er 6!! :-o

Sinds gisteren heb ik ook nieuw speelgoed, ik maakte er vandaag een zakje voor. In tegenstelling tot het oversized kleedje, is dit hoesje dan weer net te klein. Tja...

En, tromgeroffel... vandaag precies 2 maand geleden postte ik hier mn eerste berichtje! Ik vind het nog altijd plezant. Jullie ook? ;-)
Volgende week valt er ten huize Isabelle Blogt een en ander te vieren, en mss deel ik dat gevier wel met jullie met een giveaway!! (mochten er tegen dan 100 volgers zijn, dan ware dit helemaal geweldig)
-

2 opmerkingen:

  1. Ik zie dat in het originele kleedje die armsgaten ook zo groot zijn. Dus helemaal volgens het modelletje toch ? Het lijkt mij alvast een heel leuk los zomerkleedje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, nog maar 2 maanden aan het bloggen en toch al 93 volgers. Dat is vreeeeeeeee goed hé :)

    BeantwoordenVerwijderen