dinsdag 3 mei 2011

Lovely Labels...

Dit weekend besloot ik om eindelijk maar es eigen labeltjes te bestellen, bij Lovely Labels!
Ik koos, in eerste instantie voor strijklabels.
Kort na mn bestelling kreeg ik een mail van de supersympathieke Lovely Labels madam.
Ze heeft iets nieuw! Hiep hoi! Naailabels!
Ik mocht mijn bestelling wijzigen, de prijs is namelijk dezelfde.
Ah ja, natuurlijk wou ik dat :-) en zie hier al het resultaat!
Vanaf nu prijken deze beauty's in mn naaiwerkjes.

Ik moet het u niet zeggen dat ik fan ben zeker? ;-)
Ik mocht er al reclame voor maken, maar dit moet u weten.
Deze naailabels staan nog niet online. Er komen immers binnenkort nog een aantal nieuwigheden bij, maar Emma wacht om dit online te zetten tot alles op punt staat.
De naailabels zijn wel al ok, vandaar dat ze al te bestellen zijn.
Indien u de naailabeltjes (polyester satijn) wenst te bestellen, dan bestelt u de strijklabels, maar stuurt u na uw bestelling een mailtje met de vermeldig dat je kiest voor naailabels. Het ontwerp van je strijklabels, zo zullen je naailabels er dus uitzien.

En moet ge nog es iets weten... tot 8 mei krijgt u met de code MAMAFB maar liefst 15% korting op uw bestelling!

Alé, waar wacht ge nog op? Go, spread the word en bestellen maar!

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk Isabel!! ;)
    Het zal je werkjes helemaal af maken.
    Veel plezier ermee!

    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het bericht net aangepast, want er stond een foutje in! Oorspronkelijk bestelde ik STRIJKlabels en dus geen plaklabels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, echt? Ik heb nog strijklabels en dat valt gewoon niet overal in te naaien.
    Eens kijken naar de voorraad en dan misschien eens een nieuwe lading bestellen. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Isabel, da's een mooi labeltje. Ik gebruik ze al jaren. In allerlei soorten heb ik ze. Ik ben superfan. Veel plezier ermee. Creatieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi en een schitterend idee! Ik ga zo je idee van naailabels pikken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat je me volgt...
    ik ga jou/u ook volgen...
    leuk blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk, ik zal eens op haar site kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb eens een vraagje of je ze in de breedte in de naad kan stikken of moet het echt met de korte zijde vastmaken want op hun site stond dat de zijkant kan rafelen als de coating weggewassen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Sofie, ik stik de 4 zijden vast. Als ik ze gebruik, want meestal grijp ik naar mn strijklabels.

    BeantwoordenVerwijderen