vrijdag 20 mei 2011

One hell of a week...

heb ik toch in schoonheid afgesloten. Content? Ge moogt gerust zijn :-)

Na het werk mocht ik mn nieuw tuinstoelen ophalen. Jeuj, een week vroeger dan verwacht!
Een nieuwe tafel zit er voorlopig niet in, dus moest "de oude" nog een schoonmaakbeurt ondergaan.
En dat mag je letterlijk nemen, kijk maar

emmerke, water/javel, stalen sponske
en schrobben!
met dit als resultaat!

Vorige week al sleurde ik hier nieuwe potten en planten binnen, vandaag de stoelen en een propere tafel, en dit is het resultaat!

het muurtje moet nog een laagje krijgen :-)

- ondertss is hij droog en schoon bleek! -

oké, mn gras, daar is nog werk aan...
(beetje vet en een goei regenvlaag en dat komt wel in orde)
Morgen nog kleine plantjes voor op de tafel halen! De lavendel begint te bloeien, het gras nog wat groener krijgen, op de anemonen is het nog wachten tot augustus/september.

Ik ben dus content! Zeker als ge ziet hoe triestig het er aan toe gaat bij de buren ;-)

Fijn weekend iedereen!
Enne... hier geen weekend, maar genieten
van een heerlijk weekje verlof :-p
-

7 opmerkingen:

  1. Dat wordt genieten voor jou dit weekend. Mooie strakke tuinset-tuintje mooi aangekleed. Good feelings gewenst met hart&ziel door Sil.
    P.S. Na gedane werkzaamheden is het goed te rusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIGE! stoelen... ik heb ook een teaken tafel (veel werk aan, hè!)... de teaken stoelen heb ik intussen buiten gekieperd (véél te véél werk) en vervangen door onderhoudsvriendelijke en lichtere examplaren...
    Mooi en gezellig tuintje trouwens!
    En mijn anemomen, die staan op de verkeerde plaats, want die groeien niet goed, dorie toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blog heb jij!!!... en ook leuk, proper tuintje!! Die van mij durf ik er nog niet opzetten, wegens bouwwerf!!
    Herlinde/Nice*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is goed gelukt de tafel! Geen reden om buiten te kieperen ;-) En prachtig met de witte stoelen. Ook de rest wordt mooi. Goe bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo gezellig, bij ons nog niet hoor, nog veeeeeeeeeel werk (ooit)

    BeantwoordenVerwijderen