zaterdag 25 juni 2011

Cadeautje...

Zij (ondertussen al een week in het ziekenhuis met kleine X.): potverdikke, volgende week is 't school gedaan en ik had graag nog iets leuks gedaan voor de juf van M... (die in september ook naar een nieuwe school gaat)
Ik: moet tantie anders vlug nog iets in elkaar steken?
Zij: zie je dat zitten?
Ik: moh bè ja!
Zij: oh, als je het ziet zitten, een magazinehouder of een mandje misschien?
Ik: stuur vandaag een foto door (leve internet in het ziekenhuis) en vraag "wat denk je ervan?"
Zij: super, je bent een schat!
Ik: *blink* en maakte er nog eentje :-)

Vlijtig-mandjes in verdubbeld formaat, stof van hier
-

7 opmerkingen:

  1. waaaaw heel prachtig en heel shoon zene !
    groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. M'n kindjes zijn superblij
    met zo'n lieve tantie zoals jij ...

    Knuf
    K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOhhhh wat een leuke mandjes echt helemaal
    top ........... fijn weekend ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke mandjes, erg leuk! Veel stof zit er op één rol hè..... Wij hebben al een nijlpaardenjurk, nijlpaardenmand, nijlpaardentas, en nog steeds is ie niet op......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ik zou er eigenlijk ook werk van moeten maken maar het is wat druk voor het ogenblik om 4 cadeautjes ineen te flansen. Vrees dat het wat bloemetjes zullen zijn dit jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen