zondag 12 juni 2011

De Lovely Labels gaan naar...

Nele84 / Missy N



Nele, je mag je label 'ontwerpen' op de site van Lovely Labels en me er een printscreen van mailen naar isabelleblogt@gmail.com, dan bestel ik ze!
Laat in je mail ook weten of je liefst naai- of strijklabels wilt (optie naailabels kan nog niet gekozen worden op de site) en je adres. Dan stuur ik ze op van zodra ik ze ontvangen heb!

Dankjewel allemaal voor jullie reacties!
Ik vind het zelf fantastisch om blogjes te volgen, hier en daar te reageren, ontzettend veel leuke ideetjes op te doen en dingen bij te leren. De berichten en mails die ik zelf krijg vind ik keer op keer ook super!
(Maar waar ik kop noch staart aan krijg, is het aantal bezoekers per dag. Ofwel kijkt iedereen 3 keer per dag, ofwel zijn er gigantisch veel niet-volgende lezers...)
-

8 opmerkingen:

  1. Ahh, zo cool! Ik ben helemaal enthousiast! Ik ga er snel eens kijken en dan mail ik je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reageer effe hier op je vraag: ik heb de meeste tekeningen gevonden via Google of via de blog van Meisjesmama. Ze geeft een overzicht van verschillende sites met de meest uiteenlopende tekeningen, echt een aanrader als je het flocken eens wil uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel, zeker iets om straks uit te pluizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toch, al die lezers... ik vraag me dat ook soms af! en ja, niet iedereen wordt een volger, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh wat jammer ik heb niet gewonnen ... maar van harte voor de gelukkige winnaars hoor en voor mij een volgende keer beter .....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Nele!

    Leuk dat je ook aan mijn giveaway meedoet! Als je meer inzicht wil krijgen in waar je bezoekers vandaan komen, kan je hiervoor Google Analytics gebruiken, ik ben er erg trevreden mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Nele! Ik wordt ook zo blij van al dat bezoek op mijn blog en reacties. Je krijgt er zomaar een hele creatieve familie bij. Lang leve internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt ook een super leuke blog.. Ik neem er ook graag een kijkje. Je achtergrond vind ik heel mooi en de letters van je naam bovenaan!

    BeantwoordenVerwijderen