donderdag 2 juni 2011

** Giveaway **

Bijna 100 Over de 100 volgers (na een goeie 2 maand bloggen), gisteren vastbenoemd en morgen jarig... en daarom geef ik een cadeautje weg.

Ik wil mijn Petit Bazaar winst van vorige delen met iemand van jullie, daarom besloot ik om 50 naai- of strijklabels van Lovely Labels weg te geven!


Wat moet je hiervoor doen?
- als je nog geen volger bent, volger worden
- een berichtje hieronder laten - extra leuk is als je erbij zet waarom je ze wilt winnen
- meedoen kan tot 10 12 juni 22 uur
- delen op je eigen blog zorgt voor een extra kans!

Op 11 juni maak ik de winnaar bekend, die me dan mag contacteren om keuze en ontwerp te laten weten.

Veel succes!
-

42 opmerkingen:

  1. Ewel ik waag wederom eens mijn kans...kan ik mijn eigen creaties voorzien van een labeltje of ervoor zorgen dat de kindjes niet meer naar huis komen met een ander hun trui, jas, fluo...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat lief van je!
    Waarom ik ze zou willen winnen?
    Ik heb er nog geen en zag ze ook op Petit Bazaar staan.
    De bon voor korting die ze uitdeelden heb ik zelfs nog maar ik ben dan weer zo truttig en stel dat weer uit om te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaw, zo leuk, zeg!
    Ik zou mijn eigen naam wel eens willen zien pronken op een label... Een droom die zou uitkomen hihihihihi ;-)
    Een linkje zet ik ook klaar

    Groetjes
    http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmmm, de labels van lovelylabels zijn echt heel goed! komen nooit los in de was en de droogkast, en blijven goed van kwaliteit! Ons Veerle heeft er momenteel nog maar 3 over en ze gaat er volgend schooljaar weer genoeg nodig hebben. Het tempo waarmee die haar kleren op school laat slingeren is hoger dan dat waarmee ik ze weer terugvind... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super giveaway!! Heb laatst de naailabels bij je gekocht en zou ook wel heel graag de strijklabels willen proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ik doe ook graag mee! Zo praktisch die labeltjes, ideaal om het nieuwe schooljaar mee te starten :-)
    Een volgertje was ik al, en ik zet met plezier een link op mijn blog.
    En nu maar duimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ewel ik zal eens beginen !
    gij zij een suuuper goe madam want gij geeft altijd give aways of leuke dingen mee op u blog !je kunt maar ene keer volgen hé maar ik zou dat 2000x doen voor u!(als het kon ) :) :D

    groetjes
    Marie(12jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog efkes vlug voor ik ga werken hang ik slingers, toeters en bellen op voor jou!
    Hieper de piep HOERA!!!
    Zet u maar een dagje lekker lang te verjaren...en geniet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh, jippue! Hoe leuk :)
    Ik doe mee en nog een gelukkige verjaardag met veel taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah! Ik waag mijn kans. Met dochter nr 2 die binnenkort voor t eerst naar de creche moet, komen labels altijd wel van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg! Ik doe ook mee! Ik maakte tot nu toe mijn labeltjes altijd zelf, ben dus reuze benieuwd hoe ze er zouden uitzien als ik ze ergens laat maken... Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Isabelle, wat fijn!

    Ik zou het superleuk vinden om ze te winnen, omdat ik van plan ben om in juli nieuwe werkjes te naaien. Het zou heel fijn zijn om er een eigen label op te zien pronken!

    Een linkje naar jouw blog stond er al, maar zal nog wat extra reclame maken ;)

    Vele groetjes
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Nieuwe labeltjes zouden zeer goed van pas komen want in de labeltjes die ik laatst besteld heb, zit een stomme spelfout (eigen schuld...). Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk ! Ik doe graag mee want heb nog steeds geen eigen labeltjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, ik ben meteen volger geworden! Eigen labels, wauw, wat zou dat gaaf zijn...... precies wat mijn rokjes nog kunnen gebruiken. :)

    Groetjes, Sacha
    maarnietvangrijs.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil wel graag labeltjes maar dan moet ik nog snel verzinnen wat ik er wil opzetten.
    Ik ben trouwens ook al volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. eigen labeltjes of toch met de namen van de kids... kiezen is toch moeilijk hè

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben volger!!!! Zou dolgraag een eigen labeltje hebben voor al mijn naaiseltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooh, ik wil graag meedoen! Ik heb strijklabeltjes, maar ze zijn bijna op. En dan wil ik liever overstappen op naailabeltjes. Is een beetje echter, vind ik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Omdat ik nu al meer dan 10 maanden loop te twijfelen en het eigenlijk nog steeds niet durf, als ik ze zou winnen dan moet ik ze wel bestellen toch?! Ik plaats een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke give away, daar wil ik ook wel aan mee doen! Ik zet ook even een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tof!!! Ik doe graag mee. Ik heb net naailabels besteld en zou nog graag strijklabels willen.
    Een dagje te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag 'verjaardagsgenootje'!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkige verjaardag, wel een beetje laat, maar beter laat dan niet hoop ik :)

    Wow, leuk labeltjes, die zou ik ook wel willen, zou een extra motivatie zijn om terug achter mijn naaimachine te kruipen!
    Ik plaats ook nog een linkje op m'n blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw !!! Misschien kan ik dan eens (met enige fierheid) mijn rokjes labellen. Of mij eens goed voorbereiden op de kids hun chirokamp, en doen wat ze vragen: 'overal namen opzetten'

    Heb het ook op mijn blog gezet
    http://hetstartendesaartje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, labeltjes met je naam op je eigengemaakte spullen. Dat lijkt me helemaal leuk! En nog gefeliciteerd met je verjaardag en het behalen van de 100 meelezers!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat met je verjaardag. Ik doe graag mee. met 5 kinderen zijn naamlabels altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat leuk ik doe mee omdat ik het erg leuk vind mijn eigen gemaakte dingetjes te voorzien
    van een label .... ik ga je volgen en zet je
    give away op mijn blog ..... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wou nog even zeggen dat ik jouw blog tussen mijn favorieten op mijn blog gezet heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Woehoew! Leuke Give-away!
    Ik volg én plaats een linkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk! Ik doe graag mee (en dan nu op de juiste blog hihi), en als ik win zullen die labeltjes waarschijnlijk in mijn vlaggenlijnen verdwijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben verslaafd aan labels en ben nog steeds op zoek naar het perfecte label. Ik zou dus graag meedingen naar de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, als dat geen give away is!! Ik heb zeker al 5 keer labels besteld via het net, maar de laatste klik, nee, dat durf ik niet. Maar als ik er nu eens 50 zou winnen ... .

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaaa, ik doe mee! Hoog tijd dat mijn creaties een labeltje krijgen en niet meer naamloos door het leven gaan.
    Nu nog een merknaam vinden voor op de labels en dan... aja, winnen natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. leuk! toffe blog en tof weggevertje! ik volg je vanaf nu en plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke give-away!

    Ik heb nog steeds geen eigen labels en dat lijkt me wel super leuk, dus winnen is extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. nice,
    wel ik zou er kunnen gebruiken omdat ik EINDELIJK een naam gevonden heb die in mijn zelfgemaakte kleertjes wil stikken. (to be revealed!) een blogpost volgt zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe ook graag mee!
    Proficiat met je blog verjaardag!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Whaaaa, precies wat ik nodig heb! Ik ben hard aan het werk om heel veel spullen te naaien, zodat ik in het najaar misschien op een markt kan gaan staan (wat op zich al een spannende reden voor een feestje is). En wat ontbreekt er nu net? Juist!! :-)
    Ik zet een linkje op mijn blog (en volger van je blog was ik al).

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik doe graag mee, altijd handig die labels

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe ook mee, plaats dadelijk een linkje op mijn blog! (ben al volger) Ik heb al labeltjes via cotton trends, maar soms past de kleur niet bij het maaksel in kwestie, dus t zou handig zijn als ik verschillende kleuren heb :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hey, ik heb eens een kijkje genomen bij jou...en volg nu ook jouw blog! Ik zag dan ook onmiddellijk dat je een giveaway organiseert en doe dus graag mee! Wat een leuke prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Waauw, proficiat met 100 volgers !! en dat in zo'n korte tijd ! Ik ben al meer dan een jaar bezig en heb er nu welgeteld 42 :-( al ben ik daar best blij mee. Ik zal je zeker volgen en die labeltjes zouden zeker van pas komen om mijn breiwerken mee te labelen, het linkje op mijn blog komt ook in orde.

    BeantwoordenVerwijderen