zondag 19 juni 2011

Perfect match...

Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog even achter mn naaimachine kroop.
Omdat ik blijf geloven in een stralend warme zomer, en mn oog vorige week op dit stofje viel, maakte ik vandaag nog een rokje*.

een (nog) niet gestreken giletje en een (nog) niet ingezoomde rok...
maar kijk es hoe goed ze bij elkaar passen!
* model Knipmode juni '10 vaneigens...
-
Edit: wat bedenk ik net, een naailabeltje vergeten! Gelukkig verwacht ik deze week mn strijklabels :-)

10 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie hee! Laat nu dat zomerweer maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat past heel mooi samen, maar je gaat toch niets met lange mouwen dragen als het eindelijk weer eens mooi weer gaat worden? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hm nee, das waar... maar tzijn bijna solden hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is een heel vrolijk zomerrokje hoor top kleuren ... laat het zonnetje maar komen.

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede match!! En een geweldig stofje voor je rok!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi rokje hoor Isabel!! :D
    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen