zondag 12 juni 2011

Wat...

valt er op deze zondag uit de lucht... een citytrip naar NY! :-)

Binnenkort stap ik deze kleurrijke winkel binnen...


stofshop ik bij Mood... (bekend van Project Runway)
MoodFabrics

koop ik leuke (naai)boeken bij Barnes & Noble...


koop ik mn winteroutfit bij Gap...



drink ik hier een Starbucks...


En geloof me, er valt daar nog zoveel meer te zien en te ontdekken!

Het is er mss grandioos over, maar het wordt mn 4e trip naar NY.
Mijn papa is verslaafd aan deze stad. En telkens hij het in zn hoofd krijgt om de grote plas over te steken, vraagt hij aan zn kinnekes om mee te gaan. Broerlief/student volgt de papa gedwee. Voor dochterlief/werkend is dit niet altijd haalbaar. Maar omdat mn reispas binnenkort vervalt, is het nu echt wel de moment om nog eens mee te gaan.

Ik was er al in februari... te koud, december... sneeuw tot aan ons knieën en in juli... te heet (geloof me, NY + hittegolf + Isabelle = niet voor herhaling vatbaar).
September lijkt me dus ideaal. alhoewel, met 9/11 in het achterhoofd... Maar daar denk ik momenteel niet aan, want tegen 9/11 ben ik al weer in ons Belgenlandje.
-

9 opmerkingen:

  1. Jaloers! Die winkels ... Kan je vragen of ze een filiaal in België openen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iemand nodig om je beautycase te dragen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOHHH er is hier iemand die graag in uw schoenen zou staan.

    Nog maar 1 keer in NYC geweest (2003) en meteen gezegd dat ik daar toch ooit nog eens naartoe zal gaan (hopelijk nog meer keer), zooo indrukwekkend!

    Amuseer u daar, maar dat zal wel lukken zeker?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's nu eens iets wat ik ooit ook nog eens wil doen, zie ! Geniet ervan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil meeeeeeee ! Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf!! ik ben een trouwe kijken van Project Runway en zou graag eens naar Mood willen. Deze zomer gaan ze weer nieuwe opnames maken dus wellicht kom je de nieuwe kandidaten wel tegen. Laat je snel weten hoe het geweest is??

    BeantwoordenVerwijderen