zondag 17 juli 2011

Fluweelzacht

mn nieuwe kussens...









De stof lag hier al een tijdje mooi te wezen, vandaag maakte ik er maar es werk van.
Geen zomers stofje, maar hé, de zomer is momenteel toch ver zoek!

Verder heb ik me vandaag kostelijk geamuseerd met het ontdekken van Pinterest, en maakte er een eigen pagina.
Goh goh goh, wat daar allemaal op te vinden is... daar zal ik nog wel een tijdje zoet mee zijn!

Morgen staat een minder leuk bezoekje op het programma.
Mijn gesnotter van vorige week, was niet zomaar een onschuldige verkoudheid, maar escaleerde tot astmatische bronchitis. Volgens de dokter bracht ik hem geen dag te vroeg (vrijdag pas) een bezoekje.
Pilletjes en 2 soorten puffers, en morgen naar het ziekenhuis voor een longfoto (om een longontsteking uit te sluiten).
En ja... stoppen met roken zou hier ook geen slecht aan doen.
Ik doe mn best, echt waar... ;-)
-

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Leuk met dat fushia roze!
    Dat staat ook op mijn todo-lijstje. Maar ik wacht even af totdat de living opnieuw behangen/geverfd is...

    Beterschap voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie!
    En succes met de gezondheid,ik weet ondertussen hoe belangrijk dat is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fushia roze is gedurfd maar het staat erg leuk op de bank! En sterkte met je gezondheid.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen