zaterdag 9 juli 2011

FOHS

ofte, Film Op Het Strand.

Brugge Plus organiseert ook dit jaar, elke donderdag in juli, Film Op Het Strand.
Afgelopen donderdag werd de eerste film getoond, Sex and The City 2.
En vrouwenfilm, en dus werd het Ladies @ the beach @ the movie (en met momenten kwam er nog bij "under the umbrella").

the movie...


the food...


the friends...
    deze foto laat ik voor wat het is ;-)
    Door het regenvlaagske zagen we er niet meer half zo glamoureus
    uit als anders ;-) en voelden we ons verre van immer perfecte
    gestylde SATC-girls!

the weather...

En door dit wisselvallige weer zit ik nu met snot van hier tot in Timboektoe, heb ik een hoofd die op barsten staat en voel ik me zo belabberd als ik groot ben.
Desalniettemin... het was een geweldige filmavond op het strand, and the best part, er volgen nog 3 donderdagen in juli! :-)
-

3 opmerkingen:

  1. Wat een doorzettingsvermogen ! Jullie waren daar toch niet alleen op het strand ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, maar we zaten wel "op de eerste rij" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verslagje! En sinutab voor het snot, doet wonderen!

    BeantwoordenVerwijderen