dinsdag 12 juli 2011

Kringloopschatjes²

Nog wat ²-post!
Ik ging nog es langs bij de kringwinkel en zag daar een rol schone grijze stof, niet geprijsd. Ik liep er mee rond en zocht iemand die me kon helpen.

zij: ist voor een stuk stof?
ik: ja graag, hoeveel ist voor een meter?
zij: € 2 de meter, maar tzijn solden, dus maar € 1!
ik: oh... en hoeveel zit er nog op de rol?
zij: kom maar mee naar "vanachter", we gaan es kijken... goh, hier is er een beetje bruin van de rol afgegaan op de stof... er schiet nog een goeie 3 meter over (breedte 1,50m), € 3 dus...
ik: *twijfelde geen moment* prima, verkocht!

Astemblieft, helemaal mn kleur, 100% pure wol voor € 1 de meter.
Een mens zou er beschaamd van worden!

4 opmerkingen:

  1. Zo komt Jan Splinter door de winter zeggen
    wij hier in West Friesland ... wat een topper ....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen