dinsdag 5 juli 2011

Miro

Vorig jaar in augustus verdween mn trouwe vriend Casper op mysterieuze wijze. Ontroostbaar was ik, ik kan het u verzekeren.
Vastberaden wel om direct een nieuwe huisgenoot te zoeken.
Na wat rondvraag kreeg ik begin september deze foto in mn mailbox.
*smelt* liefde op het eerste gezicht!

Ondertussen is mn klein harig beestje uitgegroeid tot een uit de kluiten gewassen (gesneden) kater, die onlangs zn eerste verjaardag vierde.

Hij leefde de eerste maanden gelukkig en wel binnenshuis.
Tot hij zichzelf (letterlijk - een keer) en mij (figuurlijk - meerdere keren) in de gordijnen joeg.
Buiten met dat beest!
Bang van zn eigen schaduw de eerste dagen, ondertussen een stoere bink die vol zelfvertrouwen speelt, verkent en jaagt. (De foto en details bespaar ik u, maar zn eerste prooi was een eendenjong...)





Zn staart is een pronkstuk, met haren van maar liefst 15 cm lang!
Tis een schatje!!
Nog 2 weetjes, zijn mama heet Assepoes (zalig toch!) en is een Noorse boskat.
Het baasje van Assepoes is de drummer van deze geweldige groep.

-

3 opmerkingen:

  1. We hebben een hond met een staart die kan evenaren aan jou kat :0)
    Dat kattenleven, doen wat hun goed uitkomt, soms ben ik er een tikje jarloers op. Die twee van mij elk met hun eigen karakter die kunnen er ook wat van. Nog heel veel plezier en vriendschap van je superkat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOHhh zomaar ja kat verdwemen wat erg ... maar dit is een schatje hoor en wat een mooi beest
    met die schitterende staart ... en wat kunnen ze ongegeneerd liggen slapen he heerlijk ....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen