maandag 18 juli 2011

Voor u getest en...

op een detail na goed bevonden :-)

Gisteren kwam ik dit tegen via Pinterest
Paper punch heart garland

Zo leuk, dat wou ik toch zelf ook es proberen!


Het ponsje kocht ik bij Ava, de kleurkaartjes grabbelde ik mee bij een grote doe-het-zelf in de buurt.
Er stond bij: "5 kleurkaartjes per persoon"... Ehum, laat ons zeggen dat ik er (iets) meer meehad. Ah ja, want niet iedereen die op dat moment in de winkel liep, deed kaartjes mee, dus ik kon er wel wat extra meedoen.  ;-))

Ik naaide ze aan elkaar met mn naaimachine, niet met de hand zoals voorgesteld wordt bij Oh Crafts.
En dan het "detail".
Het kostte me redelijk wat moeite om de bloemetjes mooi met de gekleurde kant vooraan op de foto te krijgen. Dat draait nogal oncontroleerbaar rond.
Voor mijn volgende exemplaar kleef ik de kleurkaartjes aan elkaar, en ga dan pas ponsen, om een witte achterkant van de bloemetjes te vermijden. Dan mogen ze ronddraaien zoveel ze willen!
-

13 opmerkingen:

  1. Heb deze ook al eens "repinned"! Tof dat jij het uitprobeerde en merci voor het detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was het ook al tegen gekomen op Pinterest. Ik word altijd blij als ik al die gekleurde kaartjes in de Hubo zie :) Weet wat te doen volgende keer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Staat ook op mijn pinterest-board. Een vraagje: is dat dan zo'n klein ponsje, hoe groot is bijvoorbeeld jou bloempje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elisanna, een bloemetje is 2,5 cm groot.
    Staat in de (gigantische) catalogus van Artemio op pg. 308.
    http://www.artemio.be/nl-BE/Catalogus/Jaarlijkse_Catalogus.aspx

    En die catalogus... oh la la, daar staat nogal wat in zenne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat vrolijk, en wat een goed idee om die verfstaalkaartjes uit de doe-het-zelf mee te nemen. Dit is toch ook doe-het-zelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Deze ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof idee!!!
    Al die kleurtjes bij elkaar zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel tof idee, misschien moet ik vandaag ook nog snel naar de doe het zelf voor wat kleurkaarten.... ;o)))

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei tof, leuk idee voor mijn dochtertje haar kamer, dit ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen