woensdag 10 augustus 2011

Gewonnen, gekocht, gewenst

Een drieluik-bericht, en ik begin met het leukste. Ik heb nog eens iets gewonnen!!

Made by KK organiseerde vorige maand een heel leuke giveaway, strijkpatches van Chicken Rythm. En ja hoor, ik ben een van de gelukkige winnaars.
Maandag vielen deze pleisters in de bus. Geweldig hé. Dankjewel KK!!

Voor eentje heb ik al een bestemming in gedachten, voor de andere moet nog een wondeke gezocht worden.

Over naar wat ik gekocht heb.
Vorige week donderdag bestelde ik een hanger bij Janimie, dankzij een heel snelle internationale betaling en een nog snellere service van Janimie viel hij vandaag al in de bus!

Aziatische bloemen
foto: Janimie
Prachtig hé, alé, davinnekiktoch :-)

En dan the hardest part... gewenst.
De blogpost van Ottobre toont een sneak peak van modellen die te vinden zijn in de "Woman 5/11" editie die verschijnt op 26 augustus.
Geen idee of deze editie ook bij ons te verkrijgen is? (Iemand die dit wel weet?)
Ik ben helemaal weg van deze jas

Ik zie ze dan ook al helemaal voor me in deze stof.
Alleen vrees ik dat ik het veel te groots zie met dit (eventuele) project...

Van projectjes gesproken, ik heb er nog een aantal dringend uit te voeren: een nieuwe toiletzak, een zonnebrilzakje, een rokske misschien, ...
Binnenkort vertrek ik niet alleen naar hier (voornamelijk om te shoppen!), maar ook deze bestemming staat in september op de agenda, om helemaal lekker niets te doen! *Can't wait*
-

4 opmerkingen:

  1. Je kan de jas ook laten maken als je het zelf niet aandurft ..... verre reizen ga je maken
    heel veel plezier ..... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke strijkpatches! Jas is prachtig, doen! En op NYC ben ik ja-loers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige jas, een hele uitdaging, go for it zou ik zeggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jas, en het stof dat je hebt liggen is er ideaal voor.
    NYC ben ik ook al geweest en 't is er indrukwekkend (ook voor te shoppen :-)). Je reis naar Egypte - onder dat zonneke - daar snak ik naar, pffff...

    BeantwoordenVerwijderen