vrijdag 26 augustus 2011

Gezocht...

TIJD!

tijd om te naaien...
tijd om wat te lezen...
tijd om es te gaan shoppen...
tijd om (grondig) te poetsen...
tijd om in de tuin te werken...
tijd om te auto te wassen...
tijd om te bloggen...
tijd om...

Time is slipping through my fingers.


Vorig weekend kreeg ik de opmerking "ge moet meer slapen, je hebt kringen onder je ogen".
Hmmm... leuk is anders!

Er staat nog zoveel op de agenda vooraleer ik komende vrijdag vertrek, en ik stress nu al!
Er moet nog een toiletzak genaaid worden. Morgen help ik de ganse dag vriendjes verhuizen (met veel plezier!). Vriendinnekes komen hun reisperikelen uit de doeken doen. Een babybezoek. Een goeie daad stellen. Tot de laatste dag werk ik en bergen werk liggen er nog op mn bureau (en dat er geen een meer durft zeggen dat er in een openbare dienst "niet gewerkt wordt", i'll kill them!!).

Ik lijk orkaan Isabelle wel. Over orkanen gesproken... Irene kan just maken dat ze weg is tegen eind volgende week.

U hoort nog van me. Tenzij ik met Irene in de clinch ga.  :-o
-

6 opmerkingen:

  1. Hier ook !!!!! Massa's tijd te kort ! Ik wens je een supertoffe vakantie hé, geniet met volle teugen en laat af en toe de tijd eens stil staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk dat er velen jou mening delen, tijd, tijd, tijd,...misschien wordt het eens tijd om tijd vrij te maken ;-)

    Geniet van je reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je de tijd gevonden hebt.. laat me dan even weten waar ik die kan vinden.. ben er ook haastig naar op zoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil al een hele poos een winkel beginnen waar in je vrijetijd kan kopen............maar ik heb helaas geen tijd om deze te openen

    BeantwoordenVerwijderen