maandag 15 augustus 2011

Sunsurfer

Bij toeval ontdekte ik vandaag de blog Sunsurfer.
Deze blogger speurt het net af naar prachtige foto's, en er zitten echt wel pareltjes tussen!

Lightning Rainbow, Superstition Mountains, Arizona 
photo by robertquinn

Swimming Pier, The Bahamas
 photo via weheartit

Lantern Floating Ceremony, Honolulu, Hawaii 
photo via littlethings

Old Dock, Plitvice Lakes, Croatia
photo by timedmonds 

Sunset on the Golden Gate Bridge, San Francisco, California
 photo by Rob Kroenert

Teton Sunset, Wyoming
photo By (Alex)
bron alle foto's Sunsurfer

Een postje waarbij weer eens helemaal afgeweken wordt van het naaien, alhoewel ik het er toch even over wil hebben.
Deze namiddag ben ik er in geslaagd een ("eenvoudig") ritstasje naar de verdoemenis te helpen. De "flapjes" aan de ritsuiteinden trokken op niets. Na wat gepruts met de schaar verscheen er een klein gaatje, en hup, de poubelle in. Weg geduld, weg met de frustratie.
Ik maakte er dan maar nog eentje naar dit model (iets groter dan voorgesteld wordt). VĂ©le beter :-)
Maar nee, ik geef niet op. Ik mailde de almachtige en kreeg wat tips, onder andere deze link.
Morgen Studio Stik en een nieuwe poging!
-

2 opmerkingen: