vrijdag 5 augustus 2011

Vluggertje

Soms heb ik van die ingevingen. Ik wil NU iets naaien, en het moet ook liefst NU klaar zijn.
Ge kent dat misschien wel, het zit in mn kop en niet in mn... Juist ja. :-)

Ik sleur in mn sjakos niet meer mee dan het hoogstnoodzakelijke.
Daar hoort onder andere dit vies en lelijk ding toe, en daar moest maar es verandering in komen. NU.

Tutorials van ritstasjes genoeg! Via Pinterest *hallelujah* kwam ik opnieuw een leukerd tegen. Deze moest het worden, en is het ook geworden.
Snel klaar, wat staat voor instant tevredenheid, en daar kan ik me helemaal in vinden!

Net van pas om klein noodzakelijk (vrouwelijk) gerief discreet in te verstoppen.

De schuld van Pinterest dus. En daar zal het niet bij blijven, want dat is momenteel zowat de meest gevaarlijke site op het hele net!
Er worden al plannen gesmeed voor heuse "Pinterest-avonden", waarop er zal geprutst en geƫxperimenteerd worden dat het niet meer schoon is.
Oh ja, ik kijk er al naar uit... :-)
-

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi ! Ik vind het alleen jammer dat het in het engels is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Khapa, is echt heel simpel, je kan gewoon de foto's volgen.
    Je denkt toch niet dat ik met mn ongeduld die hele tuto gelezen heb?! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh zo herkenbaar... ennuh dat pinterest... pfff daar durf ik niet aan... zo bang voor de volgende verslaving...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig zeg dat !!

    Heel mooi !

    Groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is mijn blogje bezoeken, en laat dan ook wat feedback achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ritszakje is leuk geworden! En pinterest.. ja dat is inderdaad wel erg verslavend!
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey!!!!! ik heb je gevonden :) leuke blog, je staat tussen m'n bookmarks hehehe. Fijn om je nog eens te zien en het tasje ziet er nog beter uit in real life ;)
    groetjes
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geinig etuitje .... moet ik misschien ook maar eens maken voor al het kleine spul wat altijd onder in mijn tas zakt ..........

    Fijn weekend .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoon zakje! En ik wist niet dat je diy's kon vinden op Pinterest. Dank u voor de tip :)

    Bij de eerste ronde voorbij dat raam was er iemand dat matje aan het klaarleggen. Wat jammer van dat hondje. Dat had de foto mooier gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Jessi. Zo vaak kom ik er niet voorbij, maar als ik er nog es ben en de hond ligt er, dan neem ik een foto en mail je die!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. als ge nog es zo'ne drang hebt, mag je altijd voor mij iets naaien ^^

    liefs
    meisje met twee linkerhanden die dolgraag creatief aan het werk zou gaan met de naaimachine maar bang is om haar eigen vingers aan elkaar vast te naaien

    BeantwoordenVerwijderen