maandag 3 oktober 2011

Gewonnen!

Een tijdje geleden kwam ik op mn zoektocht naar Sasha (Floral in Toffee) van Michael Miller terecht op de site van Hypernoodle. Sindsdien volg ik ook haar blog.
Ik kan er alleen maar positief over zijn, de bestelling en levering verliepen uiterst vlot, en verzendingskosten inbegrepen toch nog goedkoper dan in België!
(Je kan ze ook terugvinden op Etsy.)

Op korte tijd organiseerde Michelle maar liefst 5 giveaways, telkens schitterende pakketjes stof.
De laatste giveaway liep af tijdens mn verblijf in Egypte. Benieuwd naar de uitslag, was haar blog dan ook een van de eerste die ik bekeek toen ik terug was.
Helaas, ook de laatste won ik niet.
Maar... 2 volgers deden (zonder succes) mee aan alle 5 de giveaways, waaronder ik, en besloot ze alsnog te belonen! Jeujj!!

2 yards stof naar keuze uit haar "Sale" rubriekje, als dat niet schoon is!
Deze zijn het geworden en vandaag zat mn pakketje al in de bus:

Michael Miller Dot in Spice

Michael Miller Floral in Spice
Geestig toch, cadeautjes winnen :-))


Michelle, thank you so much!!
-



1 opmerking: