donderdag 6 oktober 2011

Ik heb het zitten...


ik ben getagd, en wel door Babbeliene.

Of jullie alle juicy details willen weten of niet... hier gaan we, 10 dingen over mezelf :

1. Ik ben enig kind, officieel toch, bij de mama en de papa. En ik vind dit niet leuk! Onderweg zijn er, willen of niet, ook nog 2 stiefzussen en een halfbroer bijgekomen.
2. Ik als 2-jarige in allerijl naar het ziekenhuis gebracht werd. Rode lichten en politie werden genegeerd. White spirit drinken bleek niet zo'n goed idee en tmoest dus rap gaan :-) Tot zover bekend, heb ik er noch lichamelijke noch mentale schade aan overgehouden.
3. Ik lust geen confituur. Vies. Punt.
4. Ik werk (ondertussen bijna 8 jaar en nog altijd even graag) in het OCMW van Brugge, en het klopt niet wat er van openbare diensten gezegd wordt. Er wordt wel degelijk hard gewerkt! Oké, door de een al harder dan de andere...
5. Ik ben de ware nog niet tegengekomen en heb geen kindjes, maar wel 2 scheetjes van metekindjes. Trixie is 18 maand, lacht naar me en draait me rond haar vinger. Xander mag binnenkort zijn eerste kaarsje uitblazen, een kleine schatteman!
6. Ik ben een prutser, volgde eerder al cursussen kalligrafie, leerde vilten, en maakte mn eigen juwelen met zilverklei.
7. Ik mezelf er soms op betrap om (selectief) onverdraagzaam te zijn. Geen grootschalige dingen, maar kleine ergernissen waar ik (onterecht) wel es over foeter.
8. Ik geweldig kan genieten van es extreem lui te zijn, meestal een zondags ritueel.
9. Ik van mezelf vind dat ik schoon voeten heb, en af en toe wordt me dit ook wel gezegd.
10. Ik wel zou willen stoppen met roken, maar het (voorlopig) niet doe, omdat ik geen 10 kg wil bijkomen!

Genoeg ik-jes, tijd om het stokje door te geven :-)
Stikkelien, Chez Vero en Mamakers, laat jullie gaan!
-

8 opmerkingen:

  1. Maar stinken al uw mooie stofjes dan niet naar de sigarettenrook?
    En confituur is overrated! Allez, ik lust het wel, maar laat ons zeggen dat er lekkerdere dingen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah neen, want binnen bestaat er een algemeen rookverbod!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah, gelukkig maar dan, 't zou zonde zijn he! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt hé x - ps. Ik wist niet dat je confituur vies vond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zou kunnen dat wij elkaar al es aan de telefoon gehad hebben, vermoed ik :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, ik zie hier mijn naam passeren... Ok, ik beloof het, ik zal er werk van maken! Maar geef je me even tijd? De ziektekiemen laten ons niet met rust!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gevonden!!!!
    de andere trixie in brugge! onze dochter heet ook Trixie en is ook in 2010 geboren (oktober) achter dat onze meid geboren was (in sint-lucas) vernomen dat eentje geboren was in sint-jan... wij vonden dit grappig en nu vinden we het leuk te lezen dat het ook een schat van een meid is

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Warbolmama: wat een leuk verhaal! Wist niet dat er nog eentje geboren is hier in de buurt, en geen idee of haar mama en papa dit weten. 'Onze' Trixie is zondag jarig :-)

    BeantwoordenVerwijderen