maandag 24 oktober 2011

RecyKleren...

Ik weet het, ik kom een beetje achter...
Ook al is haar recyKleer-tweeweekse al voorbij, ik wou er toch nog even werk van maken.

Vorige week bracht ik uit de koopjeshoek van Ikea deze kussenhoes mee. Stevige donkerbruine zetelstof, daar valt wel iets mee te doen.


Tijdens het lostornen kreeg ik wat assistentie...


Vandaag nam ik een snipperdagje en kon deze sjakos afgewerkt worden, volgens het patroon van de Wasp bag!




Voor de voering gebruikte ik de stof  "Isabelle" (jaja, daar zit ik voor iets tussen!) van bij Koekepeertje.
2 lintuiteinden eindigen in een druppelvorm. Ik twijfel nog om er aan een kant een Zsazsa-bloem in voeringstof op te hangen. Dit zou de tas wat meer kleur geven aan de buitenkant. Denken jullie ook niet?

Het was wel even geleden dat ik achter mn naaimachine kroop, maar door deze tas heb ik de smaak weer te pakken. Het volgende is een rokje, het patroon ligt klaar, de stof is gewassen!
Ik verwacht eerstdaags ook flockfolie (besteld bij Hotfix, bedankt voor de tip!) om een geboortecadeautje af te werken en nog wat projectjes waar ik nog niets over kan zeggen wegens hier meelezende vriendinnekes ;-)
-

5 opmerkingen:

  1. Oooh, da's mooi! Die druppelvorm, chique!
    En als je twijfelt over een zsazsa-bloem voor op de buitenkant, kan je er eentje maken die je er kan afhalen he? Dan kan je elke dag opnieuw beslissen welke look de tas moet hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie tas zeg! En die bloemenbroche zou ik er persoonlijk ook ophangen - denk dat hij dan nog mooier wordt (alhoewel hij nu al super is!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan alleen beamen wat hier reeds staat, een zeer mooie tas en een superleuke stoffencombinatie! En die bloemenbroche zou ik ook wel doen, het binnenstofje is gewoon veel te leuk..

    BeantwoordenVerwijderen