zondag 11 december 2011

4 op een rij

2 metekindjes, met elk een grote broer.
3 stoere binken, 1 mamzel
4 lieverdjes... meestal toch :-)

Tantie kroop achter haar naaimachine om voor elk een leuk zakje te maken.
Misschien dat ik hun namen er nog op flock, maar momenteel ben ik niet into klein prutswerk.





haar (schitterende) tutoleo, haar stofjes

Mijn zondag zit erop. Ik kruip onder mn dekentje, een glas wijn binnen handbereik, en ga genieten van een gratis film die ik daarnet hier te pakken kreeg!
-

6 opmerkingen:

  1. Mooi mooi! Leuke stofjes gevonden! Dat met rood en blauw is schitterend! Zag het gisteren nog liggen bij Koekepeertje, maar heb me ingehouden ;-) Er ligt hier nog zoveel he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat onderste is prachtig! Dat zou ik te schoon vinden om weg te geven ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, superleuk!! Ze zijn goed gelukt.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie cadeau-tip, Isabelle! Ze zijn supermooi...
    Anders nog iets op strijken met transferpapier...heb ik onlangs ontdekt bij andere blog en de mogelijkheden zijn echt eindeloos...
    Groetjes, Katrien.
    (ik las op je blog dat je naar NY bent geweest, super stad hé...wij gaan, als alles meezit in paasvakantie voor de 2e keer, nu wel met de 3 kids mee...zal je nog wel eens contacteren voor tips...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPERmooi!!!!!!!!!!
    Zelfs papa is onder de indruk ... ;-)))
    knuffie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owla, zeer schoon hé zeg! Tot morgen x

    BeantwoordenVerwijderen