donderdag 29 december 2011

** giveaway **


Omdat bij kerst en nieuw cadeautjes horen.
Omdat ik niet meedeed aan SeSa, maar toch iets wil weggeven.
Omdat ik mn kasten aan het opruimen ben, deze tas tegenkwam en hem zelf toch niet gebruik. :-)

Wil je winnen?
Wordt dan volger (als je dat nog niet zou zijn) en laat hieronder een berichtje.
Vermelding op je eigen blog zorgt voor een extra kans. Laat dit dan weten in een extra bericht met de link.
Op 2 januari om 20 uur laat ik Random.org een winnaar kiezen.
-

46 opmerkingen:

  1. Zo'n mooie tas! Ik waag een kans.
    Ik plaats een linkje op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooooh wat een mooie tas ik waag graag men kansje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die tas die ik bij je eerste post al zo super vond! Ik doe heel graag mee en kruis heel hard mijn vingers dat ik eens bij de gelukkigen ben :-) Ik plaats ook een link op mijn blog en volger was ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik plaats zodadelijk ook een linkje bij de give-aways op m'n kreatita-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh die vind ik mooi.. ik doe graag mee!! Volger was ik al...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en ik zet ook een linkje op ons blogje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superdeluxe, een mens kan nooit genoeg tassen hebben. Bij deze volg ik je ook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en bij deze is er ook een linkje geplaatst in mijn linkerzijbalk. En dan kruis ik nu mijn vingers tem 2 januari.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee. Leuk model en mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op mijn blog vind je een link. http://www.joppe5.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie tas , ik doe ook mee.
    volger ben ik al
    groetjes cheneson

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was nog geen volger maar wordt dat met plezier voor zo'n mooie tas en toffe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Model: fan. Stof: fan. Giveaway: superfan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooh heel erg mooi, dat zou een tof nieuwjaarscadeautje zijn...Ik waag mijn kans hier graag! Prettig eindejaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe supergraag mee !
    Ik heb zelfs speciaal mijn oude blog nieuw leven ingeblazen om je te kunnen volgen !!!! (als dat geen inzet voor een give away is :=))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé, wat een leuke tas ! Ik doe mee. Op mijn blog plaatste ik ook een link: http://zazozip.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe supergraag mee !
    Ik heb zelfs speciaal mijn oude blog nieuw leven ingeblazen om je te kunnen volgen !!!! (als dat geen inzet voor een give away is :=))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joepie, ik volg je al... En ik doe dus héél graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/p/give-aways.html
    en hierboven zie je een link naar je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige tas!!Hiervoor waag ik graag mijn kans!

    Volger was ik al, een linkje plaats ik op onze blog.

    Groetjes,
    flooke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een linkje naar jouw give away vind je terug in de linkerkolom op onze blog: http://elieflo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een mooie tas kan ik altijd wel gebruiken!!
    en ik ben volger nu!!
    bedankt al en een mooie start in 2012!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oelala, schuune marsjandiese!
    Ik doe gaarne mee, en ineens ook een link naar mijn blog, hup: sieselaajn.blogspot.com

    Links zie je jezelf tussen de give-aways staan!

    Liefs!x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ow, links is rechts dus. Ik sukkel daar een beetje mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Linkje bij deze geplaatst op mijn blog www.iene-miene.blogspot.com. En nu duim ik dus keihard verder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee! Een nieuwe tas als nieuwjaarscadeautje zie ik wel zitten! All the best voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waw; wat een mooie! Ik doe mee en word rap volger om hier nog wat rond te neuzen
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zet een linkje op mijn blogje!
    www.mmemoiselle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachttas ! Ik doe graag mee. En als ik niet win, dan heb ik alvast een leuk idee om ook een tas te maken, want het binnenstofje ligt hier ook nog in de kast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooh ja, en ik zet een linkje op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie tas, ik doe graag mee met de verloting, volger ben ik allang uiteraard. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee met je give away.
    Ik ben volger geworden. graag zelfs!! het ziet er allemaal erg leuk uit,
    Ik plaats ook een linkje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. linkje geplaatst op
    http://zibdoes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi... Met deze tas zie ik me graag soldenkoopjes jagen ;o) oa hé :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. me like very much indede :-) Happy 2012

    AmeliA

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hélemaal mijn ding! Echt mooi...
    Ik word dan ook graag volger en een linkje werd reeds op de blog geplaatst door mijn blog-maatje Flooke!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Linkje naar onze blog:
    www.elieflo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen