maandag 2 januari 2012

Een nieuwjaarscadeautje voor...

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal een bijzonder mooi, gezond en gezellig 2012 wensen!

Exit 2011, het jaar waarin ik begon te bloggen, een jaar met ups en downs, eentje van afscheid nemen en nieuwe mensen ontmoeten, een jaar met fouten, met gevarieerde reizen, met veel leuke (vriendinnen) momenten, ...
Benieuwd naar wat 2012 zal brengen!

Maar kom, to the point nu. De uitslag van de giveaway!


Random.org werd ingeschakeld, en koos nummer 7, IeneMiene.

IeneMiene, mail je me je gegevens, dan komt hij zo snel mogelijk jouw kant uit.
Dankjewel iedereen om mee te doen!
-

4 opmerkingen:

  1. Yes, yes, yes!!!! Oh wauw, ik ben zó blij jong! Ik mail je zo dadelijk mijn gegevens - met heel veel plezier zelfs :-) Bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat IeneMiene!!! Ben toch stiekem een beetje jaloers :p Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen