zaterdag 11 februari 2012

Studio Stik: de buit

Gisteren was het weer zo ver, een avondje Studio Stik. Even wennen op vrijdagavond, maar het is nog zo plezant om op zaterdagmorgen nog een laatste stukje af te werken.
De editie van januari liet ik - wegens te druk - aan me voorbij gaan.
Mijn eerste 'SS' dus op de nieuwe locatie: gezien, getest en goedgekeurd! Overvloed aan ruimte en stevige tafels, dezelfde gezichten, evenveel geklets. Meer moet dat niet zijn!

Maar bon, de buit dus.
 

 

 
stof kersepitkussen: Koekepeertje
stofjes opbergzakje: De Banier
-
En deze bracht ik afgewerkt van thuis mee, voor het goede doel.
-

13 opmerkingen:

  1. Studio Stik ... ik neem aan een soort van naaiatelier ... leuke dingen heb je gemaakt ..

    Fijn weekend .... Groetssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Was weeral gezellig hé! Mooie dingen heb je gemaakt, je reservesleutelopbergzakje is heel tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Gerda,inderdaad, kijk hier maar eens: http://www.studiostik.be/
    @Mamakers, twas idd gezellig! Merci, eerste werk deze morgen was het afwerken :-) Op naar de volgende editie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi stofje van dat kersenpitkussentje! Buttons ook tof!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige buttons! En je hebt een zeer stijlvolle blog, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk allemaal! Ik heb je een beetje verwaarloosd vorige vrijdag, maar maak het weer goed :-)Het is pas nu dat ik je leuke spulletjes zie. Foei Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar Inge, geen probleem toch! Dat kwam door je kraampje waar bijna constant volk stond hé. Is dat slice 'ding' er volgende keer weer? Dat wil ik dan wel es proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super!
    Héél mooie dingen!

    Zitten er echte kersenpitten in je kersenpitkussentje?
    Of heb je iets anders gebruikt.... Waar koop je die eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super, bedankt voor de tip! Ken je toevallig ook de site waar je hem bestelt? x Nienke

      Verwijderen
  9. Nog erger hier, ben eindelijk eens toegekomen aan het bekijken van de vele blogs die dagelijks fijne berichtjes posten. Zo kwam ik nog eens bij jou terecht Isa. De max, al die spulletjes die je toen gemaakt hebt. Ik ben fan.
    De Van Katoen-tassen heb ik netjes afgeleverd. Nog eens merci hé.

    BeantwoordenVerwijderen