zondag 4 maart 2012

Die doopsuikerzakjes...

die zijn klaar, alle 150.

er kruipt werk in, maar ik maak die zakskes wel graag
En als u denkt, dat was het dan... nee hoor! :-)
Een nieuw 70-delig projectje ligt al klaar, voor collega N.


Iets totaal anders dan de bovenstaande zakjes. Nog even wachten op 'iets' en dan kan ik er deze week hopelijk echt aan beginnen. Ooh, dit zal zo tof worden! Het resultaat toon ik jullie ergens in mei, tenzij baby X (jaja, ik weet de naam al!) beslist om iets vroeger te komen.

De zoektocht naar en de aankoop van de snijmat die jullie hierboven zien, verliep niet zonder verwondering. Ik had er al eentje op A4-formaat, een grote (45 x 60) leek me wel handig. Je kan niet geloven welke prijsverschillen ik tegengekomen ben! De goedkoopste vond ik bij Ava (€ 15 en oneffen), de duurste was meer dan € 30 en verdient hier dus geen reclame).

Tot zover de doopsuikerzakjes.
Ik wou daarnet het patroon van het halterkleedje bestellen bij Whole Grain Baby. Iemand een idee wat daar aan de hand is?
Het komt me wel heel slecht uit dat ze net nu gesloten zijn... ik heb het patroontje vrij dringend nodig.
Heeft iemand die dit patroontje heeft, zin in een ruil voor een ander patroontje? Let me know!!

Edit. Dankjewel Griet en Katja voor de ruilhandel!
-

9 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, ik heb pas ook geholpen bij het maken van doopsuikerzakjes voor een vriendin, altijd leuk als je al die gekleurde zakjes bij elkaar ziet! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De doopsuikerzakjes zien er prachtig uit! Leuke stofjes en lekker vrolijk.
    Ik heb dat patroontje van het halterkleedje. Ik zal je een mailtje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Da's pas moedig.. zoveel zakjes!
    Maar ze zien er fantastisch uit!
    Veel succes met de volgende opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Katja en Griet voor het patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kocht een grote snijmat bij action voor minder dan 2 euro! En ze is toch minstens formaat A3...
    Heb het patroon ook,maar ik zie dat je al geholpen werd. Succes met het volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lap, dan heb ik me toch nog in de zak laten zetten met mn snijmat... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pfff....zóvéééééél zakjes, hoe moedig!!!! Maar kan me voorstellen dat het toch wel tof is om te doen, want uitkijken naar een nieuw klein wondertje in je omgeving is toch wel altijd heel speciaal, niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, wat een bandwerk ... maar een heel vrolijk resultaat! En nu weet ik waar ik ooit een snijmat ga kopen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook zo'n grote snijmat van de action. Nadat mijn kleiner en veel duurder exemplaar versleten was, heb ik er mij daar één aangeschaft.
    Leuke winkel trouwens om goedkoop knutselmateriaal voor kinderen te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen