maandag 30 april 2012

Stempelen

Zelf een stempel gutsen, het leek me wel wat.
Her en der vind je handleidingen. Moeilijk kon dat toch niet zijn?

In plaats van te beginnen met een mooi afgelijnde tekening, nee, ik zou namen proberen. Fijn prutswerk, die kleine lettertjes.
De finetuning kan nog beter, maar al bij al ben ik vrij content met de eerste resultaten.




Het smaakt naar meer!

Aan naaien kom ik momenteel niet echt toe, los van een (voorlopig) klein geheim projectje. Maar ik kijk vol ongeduld uit naar het patroon van haar nieuwste creatie!
-
-

10 opmerkingen:

  1. Wauw ! Prachtig!

    Heb je een witte gom gebruikt? Of linoleum?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!
    De gutsen komen van De Banier, witte gommen van de Hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik ben ook al een hele tijd helemaal weg van de stempels, ik zou me er ook eens aan moeten wagen, bedankt voor de tips met handleidingen, die ga ik zeker eens bekijken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie stempels! Ik volgde de stempel-workshop op Van Katoen, maar het is er sindsdien niet meer van gekomen! Die van jou zien doet het hier weer kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan ik ben er toevallig ook net mee begonnen en dat kader wat jij om de naam hebt gemaakt vind ik wel erg leuk ga ik de volgende keer ook doen ... groetssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor, en niet gemakkelijk, letters en het betere bochtenwerk!
    Mijn eerste stempel ging behoorlijk de mist in :)

    BeantwoordenVerwijderen