dinsdag 29 mei 2012

Pretty Cool Stuff

Goed anderhalf jaar geleden kwam ik bij toeval op haar (oude) blog terecht. Nog meer toeval wou dat we elkaar enkele dagen later irl tegenkwamen, op de eerste bijeenkomst van Studio Stik.
Door omstandigheden bleef het (voorlopig) bij die ene ontmoeting. maar we bleven elkaar volgen.
En ook al zagen we elkaar maar die ene keer, plus de blogpost over haar naaijuf, die ik ook ooit had, dat schiep een band.

Ondertussen heeft ze een nieuwe blog, en direct al met een giveaway...
Allen daarheen dus!


Enne Katrien, afspraak binnenkort hé, bij Studio Stik!!
-




4 opmerkingen:

  1. Ik vind haar blog(s) fantastisch... een aanrader wie een receptje wil uit proberen of de toffe creaties wil bewonderen !!Ik ben fan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoeee, wat een lof hier, ik ga nog nèt niet blozen!!!
    Isabelle, heb een mailtje gezonden naar studio stik , maar krijg geen antwoord...we zouden op 18 juni graag komen naar die avond van smocken, jij kan er dan niet bij zijn hé...maar eens de stap gezet , zullen we (met een vriendinnetje) nog wel eens afkomen...heb precies een beetje drempelvrees...
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inschrijven hoeft niet meer, je kan gewoon afkomen.
    Ik doe mn best om er toch te zijn de 18e, dan moet je toch geen drempelvrees hebben hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen