zondag 16 september 2012

Welkom Noor!


patroon Kalounette
stof David Walker


17 opmerkingen:

  1. Zeer zeer mooi. Kheb dat patroon hier ook ergens liggen, en het blijft maar op mijn todo-lijstje staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Isabelle toch, zo mooi kan je het niet eens kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. moh zo een tof patroon! die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Welke stof gebruikte je voor binnenin? Fleece of badstof?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Welke stof gebruikte je voor binnenin? Fleece of badstof?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je tip en hulp ... ik ga me er eens in verdiepen :-)
    Ondertussen ben ik nog eens bij jou terechtgekomen en wat zie ik hier toch een prachtige dingen,zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Weet iemand waar ik dat patroon kan vinden??? Alvast bedankt! Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.kallou.fr/blog/la-galerie-des-kallounettes/

      Verwijderen