woensdag 19 december 2012

Random.org heeft beslist!

Het stofje valt in de smaak, dat was te merken aan jullie reacties. *dankjewel hiervoor*
Ik dacht er even aan om het in 64 stukjes te knippen, zodat ik jullie allemaal een plezier kan doen. Maar dat plan liet ik al snel voor wat het was.
Daarom liet ik random.org beslissen.
Die besliste dat het de 12e reactie werd. En dat wil zeggen dat hilde@home de gelukkige is!

Hilde, mail je me je adres, dan bezorg ik je een extra pakje voor onder de kerstboom!

Ik kreeg deze week zelf ook een pakje in de bus.
Deze leukerds kwamen uit de omslag gekropen. Dankjewel Flooke!



4 opmerkingen:

  1. Joepieeeeeeee!!! Daar ben ik héél erg blij mee, want ik vond het stofje fantastisch mooi!!! Ik mail je mijn gegevens door! Alvast super bedankt hoor!!! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen