zondag 16 december 2012

Voor A.


Vrijdag was het opnieuw Studio Stik. Altijd gezellig! En dat is net mn probleem.
Geconcentreerd werken kan ik er niet zo goed. Ik knip patroondelen verkeerd, vergeet dingen van thuis mee te brengen, ... Ik laat het naaien dus meestal voor wat het is,  doe wat kleine voorbereidende werkjes en hou me vooral bezig met social talks :-) Heel gezellig dus!
Mn vriendinneke kwam stofjes verkopen en zij kwam haar boek signeren. Katrien zag ik meer dan 2 jaar na onze eerste ontmoeting terug, en dan had zij nog een specialleke. Maar daarover later meer.

Maar goed, hoe gezellig het ook was, er moest wel dringend iets van mn lijstje geschrapt worden. Dus maakte ik dit weekend wel tijd om wat te naaien.
Collega A. had nog iets tegoed van me, en dit wou ik echt wel voor de kerstperiode regelen. Dit is het  geworden.

Ik knipte ook nog de patroondelen voor recept 27. Ik hoop die in mn verlof te kunnen afwerken.

Verlof, aaaaghh... nog 4 dagjes werken!
-

4 opmerkingen:

  1. Mooi Isabelle! Zeg vanaf nu elke dag ijskoud water op mijn kop. ;-))) ik wil ook zo'n blinkend haar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, je collega zal blij zijn... leuk, vrolijk stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen