zaterdag 23 februari 2013

Creatieve collega's

Op het werk, daar vertel ik wel eens over mn creatieve bezigheden. Ik toon es iets aan de collega's of ze zien foto's verschijnen op Facebook.
Ik ben echter niet de enige creatieve, de ene is een haakwonder, een ander maakt mooie
 Fimo-juwelen, ...
Maar er worden er ook een aantal zeer enthousiast als het voorstel van een creatieve namiddag ter sprake komt.
Deze namiddag kwamen we samen om te flocken.
Er werd geschonken en geklonken, geknabbeld en gebabbeld en veel gelachen.
Maar er werd ook geflockt!


(een deel van) Het resultaat van de namiddag werd verzameld op tafel, die maar net
groot genoeg was!



Zelf had ik nog wat geboortecadeautjes af te werken.

Een gezellige namiddag was het, die zeker herhaald zal worden!
-

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke flockcreaties!Ik heb al enkele ideetjes gepikt...Allé toch al in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke resultaten! Het nodigt uit om ook te flocken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaa, zo tof.
    Teambuilding! De baas zal blij zijn...:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee zeg, en zo'n mooi resultaat! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, zo'n middagje, als dat geen teambuilding is!
    4 gelukkige mama's met jouw geboortecadeautjes (vooral de streepjescode!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! moeten wij ook eens doen :)

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijkheid allemaal! Reminds me, ik heb ook nog wat liggen om te flocken. Binnenkort ook maar eens mee aan de slag gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig. En dat aline-t-shirt is vermoedelijk voor m'n nichtje, wiens papa al eerder vertelde wat een mooie creaties zijn collega naaide.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps :-) Als de geboortedatum klopt, dan zou het wel eens kunnen! Niets zeggen he, ik ga pas binnen een kleine 2 weken op bezoek!

      Verwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen