vrijdag 8 februari 2013

Ik ben er nog

ergens zwevend tussen de 24 uur die een dag maar telt.
Ik moet het je niet uitleggen.

Naaien? Wie, wat, waar...?
Moet ik dringend eens terug opnemen. Straks Studio Stik, laat het een goed (her)begin zijn!

New York met oudejaar? Ja, dat was zotjes!
Wil je zien hoe zotjes?

video


Daar stond ik dus... 6 uur wachten in de bittere kou, omgeven door sfeer, te wachten op de magische ball drop.
Ik schreef die dag op Facebook "we have a situation here!". En dat was het, een once in a lifetime experience :-)

Shoppen deed ik er uit pure gewoonte ook weer. Stof onder andere. Mood liet ik deze keer voor wat het was, maar liep hier naartoe en binnen alsof ik er iedere week binnen loop en kocht er dit en dit en dit.
Stof genoeg in huis, dus... tot gauw!

5 opmerkingen:

  1. Oh dat laatste stofje is een schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg tranen in mijn ogen, isabella van dat filmpje...
    A presto, ik kom af vanavond...
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Studio Stik, dat staat hier ook op de agenda. Alleen lukt het nooit wegens zieke kindjes, werk-werk-werk... Als je extra wil naaien, iedereen van Studio Stik is ook van harte welkom op de naaidag van Cafee Couture aanstaande woensdag. Misschien wel even gezellig als Studio Stik?
    Veel naaiplezier in ieder geval!

    ps: die farmdale crosshatch is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, hier zit onze NY kenner! Bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen