vrijdag 5 april 2013

2 uur werk vs. uren gezelligheid

Liefst iets bruin, dat past in mn interieur. Niet te roze.
1m50 breed.
Dat waren de vereisten.

Een deken voor mezelf, om helemaal onder te kunnen kruipen in de zetel. Languit.
De uren dat ik online naar stof zocht, tis erover.
Heel veel mooie stofjes vond ik, maar meestal (altijd) slechts 1m10 breed.

En woensdag vond ik er plots eentje, zowaar hier om de hoek, in mn maatje haar prachtige nieuwe winkel. (Binnenkort officieel open, echt, ge moet daar eens naartoe!!)
1m50 1m40 breed: check. Niet te roze: fail, big fail.



stof en paspel Koekepeertje
teddyfleece Verkempinck
-

18 opmerkingen:

  1. Een heel mooi! Ik maakte er ook net eentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...das een heel leuk stofke, ik heb dat ook in verschillende kleurencombinaties in mijn kast liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Andere kleurtjes... Das interessant! Waar kocht je die?

      Verwijderen
  3. Isabel wat een werk!!!!!! Ik mag er niet aan denken om die meters paspel er netjes aan te stikken!!!
    Maar héél mooi!

    Het winkeltje van Koekepeertje ziet er super uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een paspelvoetje is dat echt niet te ontzien!

      Verwijderen
  4. Heel mooi, ben lichtjes jaloers ;-)
    Andere kleurtjes te vinden op: http://www.modestofjes.be/nl/cat/bedrukte-katoen/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, die site ken ik niet! Zal weer gevaarlijk worden... :-)

      Verwijderen
  5. Hier een linkje naar mijn blog, daar zie je al twee andere varianten van het stofje... Niet zo roze als de jouwe, maar ik vind ze toch mooi :-)
    http://querida-jotixa.blogspot.be/2013/03/cadeautjes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. isabelle, ik bestel ze ondertussen wel bij in alle kleurtjes hé...eerst getest met deze. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er mij een zalig warm dekentje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig zo'n dekentje en met dit weer nog heel erg gewenst!
    Mooi stofje, het maakt instant vrolijk!
    Groetjes
    (http://stikplezier.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zalig! Daar zal je nog veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kocht net, serieus echt net (allez gisteren) krak hetzelfde in Modecoupon in Sint- Niklaas. Weliswaar voor een kleedje, maar nu twijfel ik terug ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super ... zalig om er lekker onder te liggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weet iemand toevallig de naam/ontwerper van de stof. Via de links hierboven is deze niet meer te koop en ik zou hem heel graag kopen.
    Maar kan hem niet vinden...

    groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoeveel heb je nodig? Mss heb ik hier nog wel iets liggen.

      Verwijderen