dinsdag 9 april 2013

#testversie

Al een tijdje zat het in mn achterhoofd om dit patroon te kopen.
Toevallig stond het dit weekend in 'sale' en kocht ik het maar snel (5$ ipv 8$).

Het lijkt me leuk om dit te geven aan S., die binnen 2 weken zn groeifeest viert.
Eerst communie op zn Freinets.
Gevuld met een schriftje, wat schrijfgerief en een centje, een gepast cadeau.

Daarnet rolde een testversie van onder mn machine.
Op zich geen moeilijk patroon, maar door de vlieseline, fusible fleece zoals dat zo schoon heet en verschillende lagen stof, was het op bepaalde momenten toch wel een beetje zwoegen.

De 2 knopen en lint heb ik vervangen door 1 knoop en elastisch koord. Naar een gepaste knoop ga ik morgen op zoek.

Er volgt dus nog eentje, in een gepast stofje.
Ik ben best wel tevreden met deze testversie!


Edit. Een Ipad past er perfect in! Ideaal.

9 opmerkingen:

  1. mooi! de moeite waard van het patroon dan toch te kopen :)

    http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh, wij vieren hier binnen 'n goeie 2 weken ook 'n communie en groeifeest op z'n freinets... Zou het hetzelfde groeifeest zijn?
    Qua testversie kan dit wel tellen, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Isabelle! Die combi van die stofjes is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er al heel mooi uit!! Ook mooi stofje

    BeantwoordenVerwijderen