zondag 30 juni 2013

Laat ons eens oorbellen maken!

Zelf oorbellen maken, dat kan toch zo moeilijk niet zijn, bespraken collega B. en ik op een dag.
We googelden, bestelden hier en keken vol ongeduld uit naar de levering.
We zagen het helemaal zitten en gingen deze week aan de slag.
Er was wijn, een hapje, een nieuwsgierige kat en gerief, veel gerief, want B. kreeg van haar mama nog een plooibox vol parels en kralen mee.
Kettingen die al een tijdje niet meer gedragen werden, werden kapot geknipt, de kralen werden gerecycleerd, combinaties werden gemaakt.
Ik foeterde en werd zenuwachtig bij het millimeterwerk, maar de wijn hielp. :-)
Onze gezamenlijke buit.
Content en het smaakt naar meer!
Tips van webwinkels met kralen en zo zijn zeker welkom!


-

9 opmerkingen:

  1. Die met de strikjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof! ik vind dat toch ni zooo gemakkelijk hoor! De gele met blauw bolletje zou ik aandoen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap resultaat, zo voor een eerste keer. Waar heb je die metalen strikjes gevonden? Ik heb er vorig jaar heel lang naar gezocht en toen heb ik het opgegeven :-), maar mss heb jij de gouden tip voor een online shop?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Jullie hebben talent zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Die rechtsboven vind ik de prachtigstesteste! :p

    BeantwoordenVerwijderen