donderdag 6 juni 2013

*Londen door genieters*

Al bijna een week geleden, en ik geniet nog na.
Londen, het heeft mn hart gestolen!
 
Heerlijk weer, zalig slenteren, shoppen, genieten van pubs en terrasjes, hilarische situatiehumor, gieren van het lachen en perfect gezelschap.
 
Dat we zowel in het doorgaan als in het terugkeren telkens op 5 minuten na net de Eurostar niet gemist hebben, zorgde op het moment zelf (vooral bij mij) even voor stress, maar daar kunnen we nu alleen maar nog om lachen.
 
Geniet even mee!



Liberty of London


heerlijke haloumi




Westminster Abbey
 
Trafalgar Square







eindeloos...


Bourough Market


most charming flower shop

 
 
Covent Garden
 
genieten
 
 
straatmuzikant die heel Covent Garden aan het (mee)zingen kreeg, goosebumps!
 
 
 
room with a view
 
 
Buckingham Palace, Harrods, Hyde Park, Tower of Londen, Tate Modern, ...
zoveel dingen die we niet te zien kregen.
Maar die lopen niet weg en zijn er volgend jaar nog!
 
We kozen er voor om te genieten en daar hebben we zo'n deugd van gehad!
 
 
Overnachten deden we hier, gereserveerd met een Bongo.
-

 


 


 
 
 
 





 

4 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhh
    Zeg tegen mij : Mind the gap
    En ik smelt !!!!
    Ben nu al ne keerpf vijf in londen geweest, maar van uw foto s heb ik amper een derde al ezien
    Ik MOET dus dringend terug !!!!
    stand on the right, walk on the left !
    Doors opening
    Next station is Notting Hill
    Allemaal met de juiste intonatie hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, 'Mind the gap' zorgde voor hilarische momenten! :-)

      Verwijderen
  2. Dank je! Om me op deze vroege ochtend met mijn broodje en koffietje even mee te voeren naar de super stad!
    Marci maat x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, die tomaten. Wil ik zo mijn tanden in zetten. Hopelijk heb je dat ook gedaan...
    London, ik wil terugggggggggg***

    *** Wie weet leest Pieter mee, mijn verjaardag komt eraan ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen